بهترین و پربار ترین مطالب روز

بهترین و پربار ترین مطالب روز
 
همه جور مطلب هست فقط باید پیدا کنی


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 

دقیقا زمانی که داری توی بی‌خیالی همه چیو فراموش میکنی 
یهو یه آهنگی،
یه نوشته‌ای،
یه اسمی،
یا حتی یه حرفی ...‌
همه خاطراتو میاره جلو چشمت ...


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 


آرام روی خیالم خوابیده ای...
خوب می دانی خیالم برایت تخت است ...

 



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 

سیگار بی جان ترین عصیانگریست که مرا به عصیان وامیدارد ...
او به نابودی تن نشسته است، من به نابودیِ " من " 
... و هر دو به " نابودیِ " هم ...
 



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 

همه چی داشت خوب پیش می‌رفت؛ 
که یهو به خودمون اومدیم دیدیم بزرگ شدیم.....
 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

بعضی چیزها هستند که
نه میتوان دید
و نه میتوان لمس کرد
بلکه باید آنها را در درون حس کرد !

 



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 

خدایا! 
کسی را که قسمت کس دیگریست، سر راهمان قرار نده ...
تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری ...

 



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 


شعر هاي من ...
تابلو اند... !
.
همه
نبودنت را ...
تبليغ ميکنند ...!
 



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 


مهربانـــم !
شرمنــده ام
کــه هیچ وقت، مهربانــی هایت را منتشـــر نکردم
امـا تــا دلــت بخواهد گلایـه هـا را "پست" کردم 
و غریبه هــا "لایک" زدند ...
کــاش می توانستم
صدای تــو را بنویسم!

 



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 


کـاش دفتـر خاطراتــم
چراغ جادو بود
تا هر وقت از سـرِ دلتنگــي
به رويش دست ميکشيدم

تــو از درونش
با آرزوي من بيرون مي آمدي!


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

من به هر تحقيري که شدم با صداي بلند خنديدم ...
نام مرا گذاشتند "با جنبه" بي انکه بدانند
خنديدم تا کسي صداي شکسته شدن قلبم را نشنود…!
 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 

نه پیشانی من به لبهای تو رسید ،
نه لیاقت تو به احساس من !
چیزی به هم بدهکار نیستیم ... !!!
 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 

دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم ....
نه برای اينکه آنهايی که رفتند را باز گردانم ؛
برای اينکه نگذارم بيايند .!!!

 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 


وقتی قبلا بهترین ها را در یک نفر دیــــده باشی ...

ســخت می توانی خوبــــی ها را در دیگری پیدا کنی!!


 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 


این روزها ریاضی ام خیلی ضعیف شده ..... دیگر نمی توانم آدم حسابت کنم ...!!
 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 


بغض کنید ...
گریه کنید ...
دق کنید ...

ولی با آدمای بی ارزش درددل نکنید!!
 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 

بگو چه مخدری بود
در بودنت ...

كه اينهمه نبودنت را
درد ميكشم ...!
 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 

دیوانه ام می كند ...!
فكر اینكه .. زنده زنده .. نیمی از من را .. از من جدا كنند !
لطفا ... تا زنده ام بــــــــــــــــــمان...
 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 


ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺯ ﻭ ﺳﺮﻣﺎ ﺩﺳﺘــﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ . 
ﺩﺭ ﺟﯿﺒــــﺖ ﺑـــﮕﺬﺍﺭﺷﺎﻥ، 
ﺷﺎﯾﺪ ﺫﺭﻩ ﺍﯼ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺗﻪ ﺟﯿﺒﺖ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ، 
ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ...
 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 

 

"دلتنگی"
فقط یک اسم مستعار است
برای تمام حس هایی که
اسمشان را نمی دانیم
و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی ند ...
 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com تبلیغات پیامکی

javahermarket

تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:نمایش,احساس,با,عکس, توسط reza

[ طراحی : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin
Search Engine Submission - AddMe